**

Har du någonsin..


Sagt nej till ett samlag? : Oja många gånger
Snott någons mobiltelefon? : Nä varför skulle jag jag har egen
Varit medvetslös? : Ja faktiskt på judo mattan mest
Hånglat med nån riktigt ful? : Nej faktiskt inte jag väljer bra folk
Hånglat med fler än 50 personer? : Nope
Gjort nåt riktigt dumt? : Det har jag säkert
Gjort nåt du verkligen ångrar? : Joda det har jag
Varit full i skolan? : Jaaa på studenten å sådär
Blivit portad från en krog? : Nää men utslängd;)
Varit otrogen?: Ja faktiskt men hur seriös e man när man e 14?
Varit full på julafton? : nej, jag fattar inte ens varför man dricker då
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? : Jepp
Slagit sönder en tv? : nä, men jag har sett en slagit sönder en:)
Önskat att du var det motsatta könet? : ja det skulle va jätte kul ett par dagar
Fått barn? : Nää inte än
Överdoserat? : näää det vet jag även om jag inte vet vad de e jag skulle ha överdoserat
Åkt ambulans? : jaaa
Gjort nåt riktigt olagligt? : Nesch inte jag inte
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? : urk nej
Fått din mamma att gråta? Nää inte min mamma
Blivit polisanmäld? Nej
Slagit ner någon? : Ja flera ggr vad tror ni min sport går ut på egentligen??
Slagit någon blodig? : hahah jaa
Skämts över dina föräldrar? : Nej de e bäst
Skämts över din bästa kompis? : neheeru
Skämts över dig själv? : nej va fan en måste ju bju på sig själv

Senaste personer som..

Sov i din säng: jag men annars e det nog Gustav
Såg dig gråta : Gustav
Fick dig att gråta: Carro
Du gick på bio med: Jonas
Du gick på stan med: tja...mamma
Skällde på dig: Mamma..jag låste inte cykeln
Skickade ett e-mail till dig: facebook

Har du någonsin...

Sagt Jag Älskar Dig och menat det: Ja
Bråkat med ditt husdjur: Jadå, hundarna hela tin
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: inte vad jag vet

Extra stuff...

Tagit du droger: du droger? men usch
Dricker du: massor nästan hela tiden helgalkis
Vad är du mest rädd för: att mina planer inte kommer funka
Vilka kläder sover du i: pyjamas när Twin är med annars au naturelle
Vart vill du gifta dig: på en strand i malibu men jag ska inte gifta mig
Vem hatar du verkligen: Ingen
Varit kär: Ja en gång...
Kör du bil: Varje dag hela tiden
Har du ett jobb: Ja men hur länge till det vet jag inte
Gillar du att ha folk omkring dig: Jaaaa
Är du ett hälsofreak: Ibland när jag orkar bry mig

Stuff...

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Nej inte kär iaf
Är du ensam nu: Nix
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: het
Vill du gifta dig: Nää då måste man ju sklija sig, fats med Phommin kan jag göra det:D
Vill du ha barn: Ja flera stycken


Favorit...

Rum i huset: det rummet mitt rum
Typ av musik: Takida och arctic monkeys typ allt annat med
Månad: Juli


De senaste 48 timmarna, har du...

Gråtit: Näää
köpt någonting: hihi Öl
Varit sjuk: nää bara snorig
Sjungit: Oja hela tiden när jag går runt på jobbet
Sagt Jag Älskar Dig: Nää vem skulle jag sägas det till?!
Velat säga till några att du älskar dem: Näää
Träffat någon ny: Ny vad???????? men de tror jag itne bara en massa gamla godingar
Saknat: Thailand och dykning och dig lite grann såklart;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0