Hurricane 2009

Eftersom jag åker hem snart så tänker jag börja skriva på svenska igen...jag orkar faktiskt inte skriva på engelska mer:P

Hurricane va förra helgen:)..strålande..började med en tåg resa för min del till schwarmstedt sen åkte vi bil till festivlaen och drack öl:)
Jag och Daniel och peter ställde upp tälten och jagf ick sova med all öl (hela 6 flak) ni kan ju gissa hur bra jag mådde:D..kunde bara sträcka ut handen till höger och hade en öl i handen på morgonen;)...nappflaska de;)
Vi dingla runt hela fredagen va inne på festival området åt så ini helvete mkt att Daniel va tvungen att spy på morgonen efter..2 ost bretzel två portioner pommes och en pizza:D:P..och inte vänta en timme utan allt på en gång FYFAN...vi gjorde dirty dancing men misslyckades eftersom Daniel tramp ner i ett håll och jag föll med huvudet före i backen:P...va inne på ett disco en kort sväng sen sova!!
Vaknade vid sex och började dricka öl satt ute hela dagen....lördagen bjöd på massa bra band så vi va inne och kolla..deras pogo e däremot galen så jag ville inte in..så jag stod med några andra grabbar och drack sangria från1 meters sugrör och vin direkt ur tetrapaketet:P..va skapligt full och kunde inte hitta Daniel:P..så jag vandra lite tills jag ringde honom..till slut hittade vi varann och jag gick hem med Daniel och Daniel (lr ja till töltet)...jag och Daniel B började bråka hahaha:P..slängde ner varann i leran och kleta lera överallt..
kan ju tala om att vi båda två va skapligt leriga efter det:P..men kul va det:P

Framåt kvällen frös jag som en tok och tog på mig tre tjocktröjor hade fått solsting..och huttrade och drack öl:P..näsan gjorde skapligt ont men jag stog i ändå..gick på samma klubb som dagen innan och ölen forsades runt oss och jag va full:P
spelade frisbee där inne sprang runt som galningar från höger till vänster för att få tag i frisbeen runt allt folk:P
Mkt folk där inne som mamn kände och jaa kul vare:P
Sen vare sov time !!

Nästa dag drack jag bara 2 öl:P..men vi va inne och kollade på band jag hängde med Xenia och sen åkte vi hem!!

Helt klart en lyckad och jävligt roligt helg:)..ska lätt dit nästa år med:)

men nu e det bara 16 dagar kvar tills jag åker hem:)..ska bli skönt att komma hem men ändå tråkigt..eftersom jag kommer sakna alla här så himla mkt!!

idag ska jag bara va hemma och slöa...imrn ska jag träffa shayne och sharlie förhoppningsvis kommer Steffie oxå:)
och nästa helg ere hejdå fest med Basti och alla!!

hare gött!!
Heddå



Jag och Daniel i våra bästa tider;)


Jag, Daniel och Daniel på G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0