uttråkad och ensam hemma

1. Hur gammal är du om tio år? 31 (lr ja 32 ungefär)
2. Vem var den sista du träffade?  Min mosters man när han kom in i mitt rum och sa hejdå till mig..
3. Hur lång är du? 159
4. Vilken var den senaste film du sett? sean of the dead (på tyska HAHA)
5. Vem ringde du senast? Det va mormor..vi ringde om varann hela tiden:P
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? som jag skickade?! "Hej jag är uttråkad kan du inte ringa hit jag e ensam hemma och jätte uttråkad" till mamma..Senaste jag fick va från baba "party party hunny bunny"
7. Vad är dagens planer? Skulle egentligen leka och umgås med mina kusiner moster och hennes man men de e borta..så jag har läst städat och sen ikväll ska jag till Shayne och Sharlie
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta i 17 år
10. När såg du senast din mamma? Min mamma:(..har jag inte sett sen påsk:(..men hon kommer om 2 veckor:D
11. Vilken ögonfärg har du? Vackert blåa!
12. När vaknade du idag? Första gånge 07.10 för jag glömt stänga av ringklockan, sen 07.39 av min moster som sa att jag inte behövde följa med och lämna bilen för alla va vakna sen av mig själv 08.30 då gick jag upp
13. Har du någon gång hittat en katt? Hmm skum fråga..jag ser ju katter lite då och då
14. Vilken är din favoritplats? under ytan i något tropiskt land och kolla alla firrar
15. Vilken plats föredrar du minst? hmm skolan?!..sjukhus u name it
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Antingen i ett fint hus på landet:)..lr utomlands någonstans
17. Vad skrämde dig som barn? Smådjur äckligt spindlar tror jag bestämt
18. Vem fick dig att skratta senast? Filmen sean of the dead..Annars va det nog R när han sa något roligt:P
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej men jag har inga
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Både och..beror ju på om man e ensam lr inte;)
22. Hur många kuddar har du i sängen? I sverige 2 här i tyskland e kuddarna så jävla stora att man bara behöver en
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jeop de har jag allt:P
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor i skorna
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? Krossad choklad
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Dela med mig till familjen..bjuda på en resa någonstans och spara
29. Tycker du om kinamat? Gööör gött
30. Tycker du om kaffe? Nej usch va äckligt
31. Vad dricker du till frukost? Vatten..eller varm oboy mmm yummie lr juice apelsin juice
32. Sover du på någon särskild sida? Nää jag snurrar runt som bara den när jag somnar men mest blir de nog höger
33. Kan du spela poker? Jajemensan
34. Tycker du om att mysa? Jaaa...verkligen
35. Är du en beroendemänniska? Nää har väldigt svårt för att bli beroende av något
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? jaop inte samma år men jaop..
37. Vill du ha barn? Ja massa
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja engelska och Tyska...sen småfraser på andra språk med
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet om jag e under ytan:)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Öl:P..ibland kläder men helst sparar jag
42. Äger du dyra smycken? Ja
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett chokladkex:D
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hmm finns många...Far min e jävligt rolig vi har samma humor..självklart favvo magnus han e ju en pärla..och Daniel finns de någon gång vi inte skrattar tillsammans?!
46. Välj ett ärr på din kropp? Jag har två stora..på halsen och armbågen
47. Vad har du för ringsignal? vibration..
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jaop på vinden
49. Flirtar du mycket? hahah händer väl på fyllan och villan men annars håller jag mig borta från sånt
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Ingen aning hemma kanske?!
51. Kan du kolla oljan på bilen? Självklart de får jag jämt göra hemma
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? jag läser just nu "när mörkret faller"
54. Läser du dagstidningen? Inte här i tyskland bara ibland..och hemma gör jag det 
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja veckorevyn mest för korsorden:P
56. Dansar du i bilen? Nej..men jag headbangar rätt ofta:P
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Någon tysk som jag inte har en aning om vad den heter:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0