Florida Key West!

aop efter mkt bilresande ar vi i keywest!!!


Vi har ju bott i Fort myers Cape Coral i ett hus ett par dagar..men efter 4 natter kande vi att det va dax att aka vidare..sa forst akte vi till Everglades och akte airboat (lr va det heter) och kollade alligatorer och sant dar:) mkt trevligt...

Sen fortsatte farden mot Key Largo...dar va det jatte fint..det va som att typ stanna vid vagen och bakom hotellet som lag vid vagen lag stranden och en del barer mkt najs mkt najs!!..Jag ville aka jetski men jag gjorde det aldrig:P

Sen igar kom vi hit..mkt fint har bast hitills maste jag saga...lite jag over det har stallet:P..det ar langa gator mkt hav mkt dykning maaanga batar (stooora oxa) mkt barer:P...Fast ska jag va arlig mot er alla sa har jag faktiskt bara druckit 7 ol pa de har 8 dagarna som jag varit har:) avvajnig sager jag:P...och de 7 olen borjade jag dricka igar...
For nu kanner mig on kanslan och suget efetr en kall ol i denna varme..!!

For varmt e det vill jag lova 35 grader lr mer hela tiden...och det enda sattet att svalka sig ar att ga in i en affar med manga flaktar och ac...for vattnet e nastan lika varmt som luften sa dar gar det inte att svalka sig!!

Idag ska jaga dyka:D kommer bli mega kul va ju ett tag sen jag gjorde det!!...Och imrn aker vi harifran da aker vi ill Miami:) nice nice dar blir det shopping for mig och mamma!!..Sen till cape coral och huset och efter de en svang till Orlando!!..sen cape coral och sen hem......

sa dar nu har ni ju fatt hpra i princip allt vi hallt pa med...kanske missat en del men>:P

Heppre

Kommentarer
Postat av: Malou

Låter som om du har det riktigt gött!:)

2009-09-15 @ 15:43:00
URL: http://mallamousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0