Florida om några timmar

Jaop då va det dax att ut och åka igen då...En kan ju inte va i Karlstad för länge hlr...Syrran skjutsar till flyplatsen imorse..sen åker vi från sthlm vid 13.00:)

Kommer bli skit kul har ju aldrig vart i Florida:)..det blir att bo i fort mayers..en väng till key west och orlando..sen lite sevärdigheter med antar jag;P..sånt där man måste göra ni vet (sånt jag brukar göra sista dagen)
Blir mycket dykning och mycket surfning...mycket god fet mat åå jaa:)

Kan ju unna mig det eftersom att jag kommer börja träna på gym den 1 oktober med syrran...huhu kommer bli värsta hurtiga..och när jag kommer hem ska jag söka in till en massa skolor..och kanske?! ta tag i livet....å i mars då ere bye bye sweden igen men för en längre period med systra min:)..USA och Sydamerika..låter väl inte helt fel..gå lite maccu picho;)

jaja något mer att säga??? Ju längre jag e hemma i Karlstad märker jag hur mycket jag saknar Hannover och alla mina vänner där..jag bodde ju ändå där i 1 år liksom och träffa världens underbaraste..och där gick inget snett..men här kan ju tydligen vad som helst hända:P Vet inte hur jag lyckas men;P..Jag saknar oxå de gamla goda tiderna..jag skulle vilja vrida tillbaks klockantyp en 4 5 år när allt va bra och kul och man behövde inte tänka på framtiden...jag har nog en nostalgi som går igenom min kropp just nu för jag vill träffa alla gamla vänner på samma gång;P..inte frö de går men de kommer de kommer;P

Jaa finns väl inget mer att säga?!..Alla får ha det så bra i sverige medans jag e borta..och jag vet att festerna inte kommer va i samma stuk som när jag e där men ni får hålla ut jag kommer tillbaks;)..om jag itne täffar en snygg surfer dude och stannar kvar i Florida;P..säkert för att de skulle hända;)

yes yes...hare gött
HEPPRE


 Miss u dudes more then ever!!!

Kommentarer
Postat av: J

synd att du inte trivs med oss i karlstad då... :( men det blir nog bra sen ska du se. ha de fint i florida nu :)

2009-09-08 @ 02:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0