Tjohej

Jag tänkte ta tag i mig själv och börja skriva lite mer igen....va ju ett tag sen..vet inte varför men jag antar att de går i perioder sånt här..

Jaja fortfarande i England..äckligt trött må jag säga ställde klockan på 08.00 imorse och skulle gå ut men då kom Annika och sa att jag kunde va ledig till 14.00 så jag flög ner i sängen igen och sov till tolv och e fortfarande astrött..jag vet de e för att jag sover för mkt men vafan?!
iaf 13.15 ska jag gå ut och städa hos hönorna sen blire in och se vad som ska göras antagligen kommer lillen ropa på mig att jag måste hjälpa honom med datorn;P..mkt viktigt sånt där..

Jaja...Kan inte februari bara ta och ta slut??? jag tycker den här månaden har hållt på jävligt mkt längre än 24 dagar..gaaaah..jag hatar februari längsta månaden som finns...jag vill att de ska bli mars sen april sen maj sen juni och juli och sommar och varmt sen kan de bli november och då kan jag åka hem igen:)...Jag längtar hem faktiskt av många olika skäl..

hmm jag vet inte riktigt vad jag ska skriva...har iaf satt på ugnen så att lasagnen som jag gjorde igår ska bli varm igen...Annika kommer nog in snart med och ska ha lunch...men undra när hon brukar komma nu vid denna tid...mjaja

neop nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skirva mer..jag e orkelös ont överallt speciellt i huvudet jag ahr haft ont i huvudet varje dag ett tag nu...ujuj

heppre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0